"ЕМЕ"   
Вівторок, 23.04.2024, 19:25
Вітаю Вас Гість | RSS
 ЕКОНОМІКА МЕНЕДЖМЕНТ ПІДПРИЄМНИЦТВО      Збірник наукових праць
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Головна Архів номерівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Підрозділи
№ 25 (ІІ) / 2013 [33]
№ 25 (І) / 2013 [28]
№ 24 (IІ) / 2012 [25]
№ 24 (І) / 2012 [41]
№ 23 (ІІ) / 2011 [39]
№ 23 (І) / 2011 [40]
№ 22 (ІІ) / 2010 [30]
№ 22 (І) / 2010 [28]
№ 21 (ІI) / 2009 [38]
№ 21 (І) / 2009 [31]
№ 19 (ІІ) / 2008 [0]
№ 19 (І) / 2008 [0]
№ 17 (І) / 2007 [0]
Форма входу
Пошук
Головна » Статті » Збірники » № 22 (ІІ) / 2010

Божкова В.В. ВИЗНАЧЕННЯ ЕТАПІВ РОЗВИТКУ РИНКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В УКРАЇНІ

УДК 339.1

В.В. Божкова

 

ВИЗНАЧЕННЯ ЕТАПІВ РОЗВИТКУ РИНКУ МАРКЕТИНГОВИХ

КОМУНІКАЦІЙ В УКРАЇНІ

 

На основі вдосконаленого науково-методичного підходу до визначення етапів розвитку ринку проаналізовано тенденції ринку реклами та ринку BTL в Україні. Визначено хронологічні віхи етапів розвитку цих ринків та сучасні закономірності поширення комунікаційних заходів.

Ключові слова: ринок, етап, підхід, комунікації, реклама, стимулювання збуту, маркетингові дослідження, заходи, темпи приросту.

 

В.В. Божкова

 

ОПРЕДЕЛЕНИЕ ЭТАПОВ РАЗВИТИЯ РЫНКА МАРКЕТИНГОВЫХ

КОММУНИКАЦИЙ В УКРАИНЕ

 

На основе усовершенствованного научно методического подхода к определению этапов развития рынка проанализированы тенденции рынка рекламы и рынка BTL в Украине. Определенны хронологические вехи этапов развития этих рынков и современные закономерности распространения коммуникационных мероприятий.

Ключевые слова: рынок, этап, подход, коммуникации, реклама, стимулирование сбыта, маркетинговые исследования, мероприятия, темпы прироста.

 

V. Bozhkova

 

DEFINING OF THE DEVELOPMENT STAGES OF THE MARKETING

COMMUNICATIONS MARKET IN UKRAINE

 

In this article on the basis of the improved scientific and technical approach to definition of the development stages of the market we analyze the tendencies of the advertising market and BTL market in Ukraine. We define turning points of the development stages of these markets and modern regularity of the expansion of the communication measures.

Key words: market, stage, approach, communication, stimulating of distribution, marketing research, measures, growth rate.

 

 

Категорія: № 22 (ІІ) / 2010 | Додав: EME (13.11.2010) | Автор: Malic
Переглядів: 778

Друзі сайту

MESTE
  Faculty of Business and Industrial Management, Belgrade, Serbia  


 Кафедра менеджменту та економічної безпеки СНУ ім. В.Даля (Луганськ)




Економічні інтернет-конференції

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz