УДК 339.1
В.В. Божкова
ВИЗНАЧЕННЯ ЕТАПІВ РОЗВИТКУ РИНКУ МАРКЕТИНГОВИХ
КОМУНІКАЦІЙ В УКРАЇНІ
На основі вдосконаленого
науково-методичного підходу до визначення етапів розвитку ринку проаналізовано
тенденції ринку реклами та ринку BTL в Україні. Визначено хронологічні віхи
етапів розвитку цих ринків та сучасні закономірності поширення комунікаційних
заходів.
Ключові слова: ринок, етап, підхід, комунікації,
реклама, стимулювання збуту, маркетингові дослідження, заходи, темпи приросту.
В.В. Божкова
ОПРЕДЕЛЕНИЕ ЭТАПОВ РАЗВИТИЯ РЫНКА МАРКЕТИНГОВЫХ
КОММУНИКАЦИЙ В УКРАИНЕ
На основе
усовершенствованного научно методического подхода к
определению этапов развития рынка проанализированы тенденции рынка рекламы и
рынка BTL в Украине. Определенны хронологические вехи этапов развития этих
рынков и современные закономерности распространения коммуникационных
мероприятий.
Ключевые слова: рынок, этап,
подход, коммуникации, реклама, стимулирование сбыта, маркетинговые
исследования, мероприятия, темпы прироста.
V. Bozhkova
DEFINING OF THE DEVELOPMENT STAGES OF THE MARKETING
COMMUNICATIONS MARKET IN UKRAINE
In
this article on the basis of the improved scientific and technical approach to
definition of the development stages of the market we analyze the tendencies of
the advertising market and BTL market in Ukraine. We define turning points of
the development stages of these markets and modern regularity of the expansion
of the communication measures.
Key
words: market, stage, approach, communication, stimulating
of distribution, marketing research, measures, growth rate.
|