"ЕМЕ"   
Четвер, 28.03.2024, 11:25
Вітаю Вас Гість | RSS
 ЕКОНОМІКА МЕНЕДЖМЕНТ ПІДПРИЄМНИЦТВО      Збірник наукових праць
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Головна Архів номерівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Підрозділи
№ 25 (ІІ) / 2013 [33]
№ 25 (І) / 2013 [28]
№ 24 (IІ) / 2012 [25]
№ 24 (І) / 2012 [41]
№ 23 (ІІ) / 2011 [39]
№ 23 (І) / 2011 [40]
№ 22 (ІІ) / 2010 [30]
№ 22 (І) / 2010 [28]
№ 21 (ІI) / 2009 [38]
№ 21 (І) / 2009 [31]
№ 19 (ІІ) / 2008 [0]
№ 19 (І) / 2008 [0]
№ 17 (І) / 2007 [0]
Форма входу
Пошук
Головна » Статті » Збірники » № 22 (ІІ) / 2010

Пархоменко Н.О. Прогнозування та планування цін на підприємстві: TЕРМІНОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ

УДК 338.5:330.15

Н.О. Пархоменко

 

прогнозування ТА планування цін на підприємстві:

тЕРМІНОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ

 

Проаналізовано сутність понять «план» та «прогноз», надано порівняльну характеристику цих термінів. Охарактеризовано процеси прогнозуванням і плануванням цін на підприємстві. Оцінено планування і прогнозування цін за категоріями «час», «мета», «ресурси», «структура», «середовище». Сформульовано визначення прогнозної та планової ціни, досліджено необхідність їх розрахунку на підприємстві.

Ключові слова: планування цін, прогнозування цін, ціноутворення, план, прогноз.

 

Н.А. Пархоменко

 

ПРОГНОЗИРОВАНИЕ И ПЛАНИРОВАНИЕ ЦЕН НА ПРЕДПРИЯТИИ:

ТЕРМИНОЛОГИЧЕСКИЙ АСПЕКТ

 

Проанализирована сущность понятий «план» и «прогноз», приведена сравнительная характеристика этих терминов. Охарактеризованы процессы прогнозирования и планирования цен на предприятии. Оценено планирование и прогнозирование цен по категориям «время», «цель», «ресурсы», «структура», «окружающая среда». Сформулированы определения прогнозной и плановой цены, исследована необходимость их расчета на предприятии.

Ключевые слова: планирование цен, прогнозирование цен, ценообразование, план, прогноз.

 

N. Parkhomenko

 

FORCASTING AND PLANNING OF PRICES AT ENTERPRISE:

TERMINOLOGY ASPECT

 

Concepts of ‘plan’ and ‘prognosis’ are analyzed and comparison of these terms is given. Processes of prognostication and planning of prices at an enterprise are described. Planning and prognostication of prices have been analyzed in terms of ‘time’, ‘purpose’, resources’, ‘structure’, ‘environment’. Definitions of  prognostic and planned prices are given and the necessity of their calculation is investigated.

Keywords: planning of prices, forecasting of prices, pricing, plan, prognosis

 

Категорія: № 22 (ІІ) / 2010 | Додав: EME (13.11.2010) | Автор: Malic
Переглядів: 678

Друзі сайту

MESTE
  Faculty of Business and Industrial Management, Belgrade, Serbia  


 Кафедра менеджменту та економічної безпеки СНУ ім. В.Даля (Луганськ)




Економічні інтернет-конференції

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz