"ЕМЕ"   
П`ятниця, 19.04.2024, 14:54
Вітаю Вас Гість | RSS
 ЕКОНОМІКА МЕНЕДЖМЕНТ ПІДПРИЄМНИЦТВО      Збірник наукових праць
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Головна Архів номерівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Підрозділи
№ 25 (ІІ) / 2013 [33]
№ 25 (І) / 2013 [28]
№ 24 (IІ) / 2012 [25]
№ 24 (І) / 2012 [41]
№ 23 (ІІ) / 2011 [39]
№ 23 (І) / 2011 [40]
№ 22 (ІІ) / 2010 [30]
№ 22 (І) / 2010 [28]
№ 21 (ІI) / 2009 [38]
№ 21 (І) / 2009 [31]
№ 19 (ІІ) / 2008 [0]
№ 19 (І) / 2008 [0]
№ 17 (І) / 2007 [0]
Форма входу
Пошук
Головна » Статті » Збірники » № 24 (І) / 2012

Чикалова Л.С. ФОРМИРОВАНИЕ ТУРИСТИЧЕСКОГО ПРОДУКТА НА РЕГИОНАЛЬНОМ УРОВНЕ

УДК 338.487

 

Л.С. Чикалова

 

ФОРМИРОВАНИЕ ТУРИСТИЧЕСКОГО ПРОДУКТА

НА РЕГИОНАЛЬНОМ УРОВНЕ

 

Представлены типы туристов, построена матрица для определения возможностей регионального туристического продукта по удовлетворению потребностей в отдыхе различных типов туристов. Составлен портрет среднестатистического туриста, интересы и запросы которого может удовлетворить региональный туристический продукт г. Серпухов. Рассмотрены внутренние составляющие туристического продукта. Показана целесообразность консолидации отдельных туристических достопримечательностей в систему отдыха и развлечения.

Ключевые слова: турист, туристический продукт, регион, достопримечательность.

 

Л.С. Чикалова

 

ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ

НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІ

 

Представлено типи туристів, побудовано матрицю для визначення можливостей регіонального туристичного продукту щодо задоволення потреб у відпочинку різних типів туристів. Складено портрет середньостатистичного туриста, інтереси і запити якого може задовольнити регіональний туристичний продукт м. Серпухов. Розглянуто внутрішні складові туристичного продукту. Показано доцільність консолідації окремих туристичних пам'яток в систему відпочинку і розваги.

Ключові слова: турист, туристичний продукт, регіон, пам'ятка.

 

L. Chikalova

 

Creating the tourist product on the regional level

 

The types of tourist are considered. The matrix to identify the abilities of regional tourist product to meet the recreation needs of different types of tourists is built. The portrait of average tourist, for whom the regional tourist product of Serpuhov can meet his needs, is formed. The internal elements of tourist product are considered. It is shown the expedience of consolidation for separate touristic places of interest in the system of recreation and entertainment.

Keywords: tourist, tourist product, region, sight.

Категорія: № 24 (І) / 2012 | Додав: -=malic=- (16.08.2012) | Автор: Чикалова Л.С.
Переглядів: 636

Друзі сайту

MESTE
  Faculty of Business and Industrial Management, Belgrade, Serbia  


 Кафедра менеджменту та економічної безпеки СНУ ім. В.Даля (Луганськ)




Економічні інтернет-конференції

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz