УДК 338.487
Л.С. Чикалова
ФОРМИРОВАНИЕ
ТУРИСТИЧЕСКОГО ПРОДУКТА
НА
РЕГИОНАЛЬНОМ УРОВНЕ
Представлены
типы туристов, построена матрица для определения возможностей регионального
туристического продукта по удовлетворению потребностей в отдыхе различных типов
туристов. Составлен портрет среднестатистического туриста, интересы и запросы
которого может удовлетворить региональный туристический продукт г. Серпухов.
Рассмотрены внутренние составляющие туристического продукта. Показана
целесообразность консолидации отдельных туристических достопримечательностей в
систему отдыха и развлечения.
Ключевые слова:
турист, туристический продукт, регион, достопримечательность.
Л.С. Чикалова
ФОРМУВАННЯ
ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ
НА
РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІ
Представлено
типи туристів, побудовано матрицю для визначення можливостей регіонального
туристичного продукту щодо задоволення потреб у відпочинку різних типів
туристів. Складено портрет середньостатистичного туриста, інтереси і запити
якого може задовольнити регіональний туристичний продукт м. Серпухов.
Розглянуто внутрішні складові туристичного продукту. Показано доцільність
консолідації окремих туристичних пам'яток в систему відпочинку і розваги.
Ключові слова:
турист, туристичний продукт, регіон, пам'ятка.
L.
Chikalova
Creating the tourist product on the regional
level
The types of tourist are considered. The matrix to identify the
abilities of regional tourist product to meet the recreation needs of different
types of tourists is built. The portrait of average tourist, for whom the
regional tourist product of Serpuhov can meet his needs, is formed. The
internal elements of tourist product are considered. It is shown the expedience
of consolidation for separate touristic places of interest in the system of
recreation and entertainment.
Keywords: tourist, tourist product, region, sight.
|