Федорова
О. В., Лейко К. А.
Інструментарій
розробки стратегії розвитку підприємства
Вступ: Сьогодні сталою точкою зору є
визнання розвитку підприємства запорукою його стабільного, успішного та
довгострокового функціонування, що робить актуальним дослідження наявного
інструментарію розробки стратегії розвитку підприємства. Мета: дослідження наявного інструментарію розробки стратегії,
підходів до формування стратегії для визначення можливості їхнього використання
у формуванні стратегії розвитку підприємства. Методи: монографічний аналіз. Результати:
Досліджено наявний інструментарій розробки стратегії підприємства, – методи,
підходи та інструменти розробки стратегії підприємства. Висновки: Запропоновано підхід до розробки стратегії розвитку
підприємства, визначено школу, в рамках якої може бути розроблена така
стратегія, сформовано перелік елементів та аргументів формування змісту
стратегії розвитку підприємства.
Ключові слова: стратегія, інструментарій,
розвиток, підхід, школа, модель, елемент, аргумент.
Федорова
Е. В., Лейко Е. А.
Инструментарий
разработки стратегии развития предприятия
Введение: Сегодня устоявшейся точкой зрения
является признание развития предприятия залогом стабильного, успешного и
долгосрочного функционирования, что делает актуальным исследование имеющегося
инструментария разработки стратегии развития предприятия. Цель: исследование имеющегося инструментария разработки стратегии,
подходов к формированию стратегии для определения возможности их использования
в формировании стратегии развития предприятия. Методы: монографический анализ. Результаты: Исследован имеющийся инструментарий разработки
стратегии предприятия, – методы, подходы и инструменты разработки стратегии
предприятия. Выводы: Предложен
подход к разработке стратегии развития предприятия, определена школа, в рамках
которой может быть разработана такая стратегия, сформирован перечень элементов
и аргументов формирования содержания стратегии развития предприятия.
Ключевые слова: стратегия, инструментарий,
развитие, подход, школа, модель, элемент, аргумент.
Fedorova O. V., Leiko C. A.
The tools of
creation an enterprise strategy development
Introduction: Today a well-established
point of view is the recognition of the development of the enterprise pledge of
stable, successful and long-term functioning, which makes actual research the
available instrumentation development strategy for the company. Aims and Objectives: Тo study the
existing instrumentation development strategy, the approach to policy, to
determine the possibility of their use in the formation of strategy of
development of the enterprise. Methods:
Monographic analysis. Results: The
existing tools of development of the strategy, – methods, approaches and tools
of development of the strategy. Conclusions:
An approach to the development strategy of the company development are defined
school, in the framework of which can be developed such a strategy, there is a
list of the elements and the arguments of the content of the strategy of
development of the enterprise.
Keywords: strategy, toolkit, development approach, a school, a model element
argument.
Література
1.
Азгальдов
Г. Г. О квалиметрии / Г. Г. Азгальдов, Э. П. Райхман. — М.: Изд-во стандартов,
1973. — 172 с.
2.
Бойетт
Дж. Г. Путеводитель по царству мудрости. Лучшие идеи мастеров управления / Дж.
Г. Бойетт, Дж. Т. Бойетт. — М.: Олимп-бизнес, 2009. — 416 с.
3.
Дєєва
К. А. Еволюція концепцій стратегічного управління підприємством / Л. А. Дєєва
// Економіка. Менеджмент. Підприємництво. Зб. наук. праць Східноукраїнського національного
університету імені Володимира Даля. Вип. 23 (1). — Луганськ: СНУ ім. В. Даля,
2011. — С. 62-68
4.
Коллинз Дж. От хорошего к великому. Почему одни
компании совершают прорыв, а другие нет... / Джимм Коллинз. — М.: Манн,
Иванов и Фербер. —2011. — 320 с.
5.
Ким У. Чан. Стратегия голубого океана / Чан У. Ким,
Рене Моборп ; пер. с англ. — М.: Типография «Новости», 2005. — 272 c.
6.
Минцберг Г. Школы стратегий / Г. Минцберг, Б.
Альстрэнд, Д. Лэмпел. — СПб.: Питер, 2000. — 336 с.
7.
Котлер
Ф. Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс / Ф. Котлер. — 2-е изд. — СПб.: Питер,
2006. — 464 с.
8.
Ashridge Mission Model (Модель миссии Ashridge) 12manage: All you need to know about management
[Електронний ресурс]. — Режим доступу :
http://www.12manage.com/methods_campbell_ashridge_mission_model.html
9.
17
моделей построения стратеги [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www.cfin.ru/management/strategy/classic/strategy_models.shtml
10. Метрология, стандартизация и
сертификация / под ред. В. В. Алексеева. — 3-е изд. — M.: ИЦ Академия, 2010г. — 379 c.
11.
Омае К. Мышление стратега: Искусство бизнеса
по-японски / Кеничи Омае ; пер. с англ. — М.: Альпина Бизнес Букс, 2007. — 215
с.
12. Porter
M. E. Competitive strategy: techniques for analyzing industries and competitors
/ M. E. Porter. — N.Y.: Free Press, 1980. — 396 р.
13.
Subhash C. Jain Marketing Planning and
Strategy / Jain C. Subhash. — The 6th edition. — N.Y.:McGraw-Hill
Higher Education, 2004. —1004 p.
14.
Томпсон А. А. Стратегический менеджмент.
Искусство разработки и реализации стратеги : учебник для вузов / А. А. Томпсон,
А. Дж. Стрикленд ; пер. с англ. под ред. Л. Г. Зайцева, М. И.
Соколовой. — М: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. — 576 с.
15. Трейси
М. Маркетинг ведущих компаний. Выбери потребителя, определи фокус, доминируй на
рынке / М. Трейси, Ф. Вирсема. — М.:
Изд. Вільямс, 2007. — 304 с.
Інформація
про авторів:
Лейко К. А. – аспірантка кафедри
менеджменту та економічної безпеки Східноукраїнського національного
Університету ім. В. Даля, м. Луганськ,
Україна.
Текст статті
|