"ЕМЕ"   
П`ятниця, 26.04.2024, 01:41
Вітаю Вас Гість | RSS
 ЕКОНОМІКА МЕНЕДЖМЕНТ ПІДПРИЄМНИЦТВО      Збірник наукових праць
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Головна Архів номерівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Підрозділи
№ 25 (ІІ) / 2013 [33]
№ 25 (І) / 2013 [28]
№ 24 (IІ) / 2012 [25]
№ 24 (І) / 2012 [41]
№ 23 (ІІ) / 2011 [39]
№ 23 (І) / 2011 [40]
№ 22 (ІІ) / 2010 [30]
№ 22 (І) / 2010 [28]
№ 21 (ІI) / 2009 [38]
№ 21 (І) / 2009 [31]
№ 19 (ІІ) / 2008 [0]
№ 19 (І) / 2008 [0]
№ 17 (І) / 2007 [0]
Форма входу
Пошук
Головна » Статті » Збірники » № 25 (ІІ) / 2013

Калюжний В.В. ОБҐРУНТУВАННЯ ПОТРЕБИ СУСПІЛЬСТВА У НОВИХ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОДУКТАХ

Калюжний В. В.

 

ОБҐРУНТУВАННЯ ПОТРЕБИ СУСПІЛЬСТВА У НОВИХ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОДУКТАХ

 

Вступ: для надбання конкурентних переваг виробники постійно вдосконалюють або розробляють нову інноваційну продукцію. Але вона у більшості випадків не може знайти свого покупця. Чому так трапляється – прийнятної відповіді немає. Мета: науково обґрунтоване доведення твердження, що потреби людства у нових продуктах – це постійна, обов’язкова та історично зумовлена компонента розвитку суспільства. Методи: логічного і критичного аналізу. Результати: на підставі історичної інформації про темпи розвитку людства встановлено, що його розвиток зумовлений науково-технічним прогресом, який завдяки незадоволенню потреб та виникненню проблем породжує безліч нових продуктів. Речі з часом не змінюються, а потреби безперервно зростають, що і є підставою до розроблення нових інноваційних продуктів. Висновки: потреба у нових продуктах та у нових знаннях витікає із самої природи суспільства в міру його еволюційного розвитку. Тому попит у людства на нові продукти завжди існував, існує та буде існувати, визначаючи темпи розвитку та рівень добробуту сучасного життя.

Ключові слова: нові продукти, невдачі, потреби суспільства, первинність, обґрунтування.

 

Калюжный В. В.

 

ОБОСНОВАНИЕ ПОТРЕБНОСТИ ОБЩЕСТВА В НОВЫХ ИННОВАЦИОННЫХ ПРОДУКТАХ

 

Введение: для получения конкурентных преимуществ производители постоянно разрабатывают новую продукции. Однако она в большинстве случаев не находит своего потребителя. Почему так – непонятно. Цель: обоснование утверждения, что потребность в новых продуктах – постоянная, обязательная и историческая обусловленная компонента развития общества. Методы: логического и критического анализа. Результаты: на основе информации о темпах развития общества установлено, что его развитие обусловлено научно-техническим прогрессом, который для решения проблем и удовлетворения потребностей, порождает множество новых продуктов. Вещи со временем не меняются, а потребности непрерывно растут, что и является основанием для разработки новых инновационных продуктов. Выводы: потребность в новых продуктах и в новых знаниях вытекает из самой природы общества в силу его эволюционного развития. Поэтому спрос на новые продукты всегда был, есть и будет, определяя темпы развития и уровень благосостояния современной жизни.

Ключевые слова: новые продукты, неудачи, потребности общества, первоочередность, доказательства.

 

Kaliuzhnyi V. V.

 

SOCIETY DEMANDS FOR NEW INNOVATION PRODUCTS

 

Introduction. Manufacturers are constantly developing and improving new innovation products in order to receive competitive advantages but very often these products are not in great demand. There is no definite explanation why this happens. Aims and Objectives. To prove with reasons that the need for new products is a constant, essential, historically determined component in developing any society. Methods. Logical analysis, critical analysis. Results. Basing on historical information about human progress it has been shown that scientific and technological advance leads to appearance of new needs and, as a consequence, to appearance of new products. Human needs are constantly growing, which results in development of new innovation products. Conclusion. The need for new knowledge and products is an essential feature of a human society at any given stage of its evolution so the demand for new products has always determined and will always determine the progress rate and level of well-being of modern society.

Key words: new products, failures, needs of society, priority, substantiation.

 

Література

1. Page A. L. "PDMA New Product Development Survey” : Performance and Best Practices, PDMA Conference, Chicago, 13 November 1991.

2. Петруненков А. А. Организация разработки нового товара : учебно-метод. пособ. / А. А. Петруненков. М.: Монолит, 2002. 288 с.

3. Инновационные товары. Как придумать новое и не разориться [Электронный ресурс] // Стратегия успеха. 2009.  1–2 (51). — Режим доступа : http://ksonline.ru/nomer/su/-/jid/53/cat_id/11/id/ 1504/.

4. Бєлявцев М. І. Маркетинг : навч. посіб. / М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко. — К. : Центр навчальної літератури, 2005. — 328 с.

5. Парыгин Б. Д. Научно-техническая революция и личность / Б. Д. Парыгин. — М.: Политиздат, 1978. — 240 с.

6. Половинкин А. И. Основы инженерного творчества : учеб. пособ. для студ. вузов / А. И. Половинкин. М. : Машиностроение, 1988. — 368 с.

7. Добров Г. М. Прогнозирование науки и техники / Г. М. Добров. — М.: Наука, 1969. — 208 с.

8. Кудрин Б. И. Техноэволюция и ее закономерности / Б. И. Кудрин // Электрификация металлургических предприятий Сибири. Вып. 6. — Томск : Изд-во Томского ун-та, 1989. — С. 168–210.

9. Эволюционные и революционные социальные изменения [Электронный ресурс]. — Режим доступа : http://www.iteconomic.com/evolyucionnye-i-revolyucionnye-socialnye-izmeneniya.aspx.

10.  Дворянкин А. М. Методы синтеза технических решений / А. М. Дворянкин, А. И. Половинкин, А. Н. Соболев. М.: Наука, 1977. 103 с.

11.  Повилейко Р. П. Инженерное творчество / Р. П. Повилейко. М. : Знание, 1977. 62 с.

 

Інформація про авторів:

 

Калюжний В.В. – кандидат технічних наук, доцент кафедри управління проектами і прикладної статистики Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, м. Луганськ, Україна.

 

Текст статті

 

Категорія: № 25 (ІІ) / 2013 | Додав: EME (11.02.2014) | Автор: EME
Переглядів: 561

Друзі сайту

MESTE
  Faculty of Business and Industrial Management, Belgrade, Serbia  


 Кафедра менеджменту та економічної безпеки СНУ ім. В.Даля (Луганськ)




Економічні інтернет-конференції

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz