"ЕМЕ"   
П`ятниця, 24.11.2017, 02:01
Вітаю Вас Гість | RSS
 ЕКОНОМІКА МЕНЕДЖМЕНТ ПІДПРИЄМНИЦТВО      Збірник наукових праць
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Головна Архів номерівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Підрозділи
№ 25 (ІІ) / 2013 [33]
№ 25 (І) / 2013 [28]
№ 24 (IІ) / 2012 [25]
№ 24 (І) / 2012 [41]
№ 23 (ІІ) / 2011 [39]
№ 23 (І) / 2011 [40]
№ 22 (ІІ) / 2010 [30]
№ 22 (І) / 2010 [28]
№ 21 (ІI) / 2009 [38]
№ 21 (І) / 2009 [31]
№ 19 (ІІ) / 2008 [0]
№ 19 (І) / 2008 [0]
№ 17 (І) / 2007 [0]
Форма входу
Пошук
Головна » Статті » Збірники » № 25 (ІІ) / 2013

Федорова О.В., Лейко К.А. Інструментарій розробки стратегії розвитку підприємства

Федорова О. В., Лейко К. А.

 

Інструментарій розробки стратегії розвитку підприємства

 

Вступ: Сьогодні сталою точкою зору є визнання розвитку підприємства запорукою його стабільного, успішного та довгострокового функціонування, що робить актуальним дослідження наявного інструментарію розробки стратегії розвитку підприємства. Мета: дослідження наявного інструментарію розробки стратегії, підходів до формування стратегії для визначення можливості їхнього використання у формуванні стратегії розвитку підприємства. Методи: монографічний аналіз. Результати: Досліджено наявний інструментарій розробки стратегії підприємства, – методи, підходи та інструменти розробки стратегії підприємства. Висновки: Запропоновано підхід до розробки стратегії розвитку підприємства, визначено школу, в рамках якої може бути розроблена така стратегія, сформовано перелік елементів та аргументів формування змісту стратегії розвитку підприємства.

Ключові слова: стратегія, інструментарій, розвиток, підхід, школа, модель, елемент, аргумент.

 

Федорова Е. В., Лейко Е. А.

 

Инструментарий разработки стратегии развития предприятия

 

Введение: Сегодня устоявшейся точкой зрения является признание развития предприятия залогом стабильного, успешного и долгосрочного функционирования, что делает актуальным исследование имеющегося инструментария разработки стратегии развития предприятия. Цель: исследование имеющегося инструментария разработки стратегии, подходов к формированию стратегии для определения возможности их использования в формировании стратегии развития предприятия. Методы: монографический анализ. Результаты: Исследован имеющийся инструментарий разработки стратегии предприятия, – методы, подходы и инструменты разработки стратегии предприятия. Выводы: Предложен подход к разработке стратегии развития предприятия, определена школа, в рамках которой может быть разработана такая стратегия, сформирован перечень элементов и аргументов формирования содержания стратегии развития предприятия.

Ключевые слова: стратегия, инструментарий, развитие, подход, школа, модель, элемент, аргумент.

 

Fedorova O. V., Leiko C. A.

 

The tools of creation an enterprise strategy development

 

Introduction: Today a well-established point of view is the recognition of the development of the enterprise pledge of stable, successful and long-term functioning, which makes actual research the available instrumentation development strategy for the company. Aims and Objectives: Тo study the existing instrumentation development strategy, the approach to policy, to determine the possibility of their use in the formation of strategy of development of the enterprise. Methods: Monographic analysis. Results: The existing tools of development of the strategy, – methods, approaches and tools of development of the strategy. Conclusions: An approach to the development strategy of the company development are defined school, in the framework of which can be developed such a strategy, there is a list of the elements and the arguments of the content of the strategy of development of the enterprise.

Keywords: strategy, toolkit, development approach, a school, a model element argument.

 

Література

1.     Азгальдов Г. Г. О квалиметрии / Г. Г. Азгальдов, Э. П. Райхман. — М.: Изд-во стандартов, 1973. — 172 с.

2.     Бойетт Дж. Г. Путеводитель по царству мудрости. Лучшие идеи мастеров управления / Дж. Г. Бойетт, Дж. Т. Бойетт. — М.: Олимп-бизнес, 2009. — 416 с.

3.     Дєєва К. А. Еволюція концепцій стратегічного управління підприємством / Л. А. Дєєва // Економіка. Менеджмент. Підприємництво. Зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. Вип. 23 (1). Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2011. С. 62-68

4.     Коллинз Дж. От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет... / Джимм Коллинз. М.: Манн, Иванов и Фербер. 2011. 320 с.

5.     Ким У. Чан. Стратегия голубого океана / Чан У. Ким, Рене Моборп ; пер. с англ. — М.: Типография «Новости», 2005. — 272 c.

6.     Минцберг Г. Школы стратегий / Г. Минцберг, Б. Альстрэнд, Д. Лэмпел. — СПб.: Питер, 2000. — 336 с.

7.     Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс / Ф. Котлер. — 2-е изд. — СПб.: Питер, 2006. — 464 с.

8.     Ashridge Mission Model (Модель миссии Ashridge) 12manage: All you need to know about management [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www.12manage.com/methods_campbell_ashridge_mission_model.html

9.     17 моделей построения стратеги [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www.cfin.ru/management/strategy/classic/strategy_models.shtml

10.  Метрология, стандартизация и сертификация / под ред. В. В. Алексеева. — 3-е изд. — M.: ИЦ Академия, 2010г. — 379 c.

11.  Омае К. Мышление стратега: Искусство бизнеса по-японски / Кеничи Омае ; пер. с англ. — М.: Альпина Бизнес Букс, 2007. — 215 с.

12.  Porter M. E. Competitive strategy: techniques for analyzing industries and competitors / M. E. Porter. — N.Y.: Free Press, 1980. — 396 р.

13.  Subhash C. Jain Marketing Planning and Strategy / Jain C. Subhash. — The 6th edition. — N.Y.:McGraw-Hill Higher Education, 2004. —1004 p.

14.  Томпсон А. А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратеги : учебник для вузов / А. А. Томпсон, А. Дж. Стрикленд ; пер. с англ. под ред. Л. Г. Зайцева, М. И. Соколовой. — М: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. — 576 с.

15.  Трейси М. Маркетинг ведущих компаний. Выбери потребителя, определи фокус, доминируй на рынке / М. Трейси, Ф. Вирсема. — М.: Изд. Вільямс, 2007. — 304 с.

 

Інформація про авторів:

 

Федорова О. В. – кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту та економічної безпеки Східноукраїнського національного Університету ім. В. Даля, м. Луганськ, Україна.

Лейко К. А. – аспірантка кафедри менеджменту та економічної безпеки Східноукраїнського національного Університету ім. В. Даля, м. Луганськ, Україна.

 

Текст статті

 

Категорія: № 25 (ІІ) / 2013 | Додав: EME (11.02.2014) | Автор: EME
Переглядів: 220

Друзі сайту

MESTE
  Faculty of Business and Industrial Management, Belgrade, Serbia  


 Кафедра менеджменту та економічної безпеки СНУ ім. В.Даля (Луганськ)




Економічні інтернет-конференції

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz