УДК 65.012 : 659.4
Н.Э. Ткаченко, А.С. Шепелева-Петрущенко
ОСОБЕННОСТИ И ВОЗМОЖНОСТИ МОТИВАЦИОННОГО
ВОЗДЕЙСТВИЯ PR-ИНСТРУМЕНТОВ
НА ПЕРСОНАЛ ПРЕДПРИЯТИЯ
На основе исследования движущих сил,
побуждающих к установлению доброжелательных отношений и взаимопонимания между
предприятием и его сотрудниками, выявлены особенности мотивационного
воздействия PR-инструментов на персонал и возможности интенсификации
удовлетворения ключевых потребностей сотрудников с их использованием
Ключевые слова: мотивация, связи с
общественностью, PR-инструменты, внутренний PR, внешний PR, мотивационное воздействие,
персонал, потребности, процесс мотивации.
Н.Е. Ткаченко, Г.С. Шепелєва-Петрущенко
ОСОБЛИВОСТІ ТА МОЖЛИВОСТІ МОТИВАЦІЙНОЇ
ДІЇ
PR-ІНСТРУМЕНТІВ НА ПЕРСОНАЛ ПІДПРИЄМСТВА
На основі дослідження рушійних сил, що
спонукають до встановлення доброзичливих відносин і взаєморозуміння між
підприємством та його співробітниками, виявлені особливості мотиваційної дії
PR-інструментів на персонал і можливості інтенсифікації задоволення ключових
потреб співробітників з їх використанням
Ключові слова: мотивація, зв'язки з
громадськістю, PR-інструменти, внутрішній PR, зовнішній PR, мотиваційна дія,
персонал, потреби, процес мотивації
N. Tkachenko, A. Shepeleva-Petrushenko
MOTIVATIONAL INFLUENCE OF PR-INSTRUMENTS
ON ENTERPRISE
PERSONNEL, ITS PECULIARITIES AND
PROSPECTS
On the basis
of the dynamics, which stimulate the establishment of benevolent relations and
mutual understanding between an enterprise and its staff, the peculiarities of
motivational influence of PR-instruments on the personnel and the means of
intensification of meeting the key needs of the staff with its use have been
detected.
Key words:
motivation, public relations, PR-instruments, internal PR, external PR,
motivational influence, personnel, needs, motivation process.
|