"ЕМЕ"   
Четвер, 25.04.2024, 13:31
Вітаю Вас Гість | RSS
 ЕКОНОМІКА МЕНЕДЖМЕНТ ПІДПРИЄМНИЦТВО      Збірник наукових праць
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Головна Архів номерівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Підрозділи
№ 25 (ІІ) / 2013 [33]
№ 25 (І) / 2013 [28]
№ 24 (IІ) / 2012 [25]
№ 24 (І) / 2012 [41]
№ 23 (ІІ) / 2011 [39]
№ 23 (І) / 2011 [40]
№ 22 (ІІ) / 2010 [30]
№ 22 (І) / 2010 [28]
№ 21 (ІI) / 2009 [38]
№ 21 (І) / 2009 [31]
№ 19 (ІІ) / 2008 [0]
№ 19 (І) / 2008 [0]
№ 17 (І) / 2007 [0]
Форма входу
Пошук
Головна » Статті » Збірники » № 22 (І) / 2010

Ткаченко Н.Э., Шепелева-Петрущенко А.С. ОСОБЕННОСТИ И ВОЗМОЖНОСТИ МОТИВАЦИОННОГО ВОЗДЕЙСТВИЯ PR-ИНСТРУМЕНТОВ НА ПЕРСОНАЛ ПРЕДПРИЯТИЯ

УДК 65.012 : 659.4

Н.Э. Ткаченко, А.С. Шепелева-Петрущенко

 

ОСОБЕННОСТИ И ВОЗМОЖНОСТИ МОТИВАЦИОННОГО

ВОЗДЕЙСТВИЯ PR-ИНСТРУМЕНТОВ НА ПЕРСОНАЛ ПРЕДПРИЯТИЯ

 

На основе исследования движущих сил, побуждающих к установлению доброжелательных отношений и взаимопонимания между предприятием и его сотрудниками, выявлены особенности мотивационного воздействия PR-инструментов на персонал и возможности интенсификации удовлетворения ключевых потребностей сотрудников с их использованием

Ключевые слова: мотивация, связи с общественностью, PR-инструменты, внутренний PR, внешний PR, мотивационное воздействие, персонал, потребности, процесс мотивации.

 

Н.Е. Ткаченко, Г.С. Шепелєва-Петрущенко

 

ОСОБЛИВОСТІ ТА МОЖЛИВОСТІ МОТИВАЦІЙНОЇ ДІЇ

PR-ІНСТРУМЕНТІВ НА ПЕРСОНАЛ ПІДПРИЄМСТВА

 

На основі дослідження рушійних сил, що спонукають до встановлення доброзичливих відносин і взаєморозуміння між підприємством та його співробітниками, виявлені особливості мотиваційної дії PR-інструментів на персонал і можливості інтенсифікації задоволення ключових потреб співробітників з їх використанням

Ключові слова: мотивація, зв'язки з громадськістю, PR-інструменти, внутрішній PR, зовнішній PR, мотиваційна дія, персонал, потреби, процес мотивації

 

N. Tkachenko, A. Shepeleva-Petrushenko

 

MOTIVATIONAL INFLUENCE OF PR-INSTRUMENTS ON ENTERPRISE

PERSONNEL, ITS PECULIARITIES AND PROSPECTS

 

On the basis of the dynamics, which stimulate the establishment of benevolent relations and mutual understanding between an enterprise and its staff, the peculiarities of motivational influence of PR-instruments on the personnel and the means of intensification of meeting the key needs of the staff with its use have been detected.

Key words: motivation, public relations, PR-instruments, internal PR, external PR, motivational influence, personnel, needs, motivation process.

Категорія: № 22 (І) / 2010 | Додав: -=malic=- (23.07.2010) | Автор: Ткаченко Н.Э., Шепелева-Петрущенко
Переглядів: 625

Друзі сайту

MESTE
  Faculty of Business and Industrial Management, Belgrade, Serbia  


 Кафедра менеджменту та економічної безпеки СНУ ім. В.Даля (Луганськ)




Економічні інтернет-конференції

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz