"ЕМЕ"   
П`ятниця, 26.04.2024, 07:20
Вітаю Вас Гість | RSS
 ЕКОНОМІКА МЕНЕДЖМЕНТ ПІДПРИЄМНИЦТВО      Збірник наукових праць
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Головна Архів номерівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Підрозділи
№ 25 (ІІ) / 2013 [33]
№ 25 (І) / 2013 [28]
№ 24 (IІ) / 2012 [25]
№ 24 (І) / 2012 [41]
№ 23 (ІІ) / 2011 [39]
№ 23 (І) / 2011 [40]
№ 22 (ІІ) / 2010 [30]
№ 22 (І) / 2010 [28]
№ 21 (ІI) / 2009 [38]
№ 21 (І) / 2009 [31]
№ 19 (ІІ) / 2008 [0]
№ 19 (І) / 2008 [0]
№ 17 (І) / 2007 [0]
Форма входу
Пошук
Головна » Статті » Збірники » № 22 (ІІ) / 2010

Петриченко П.А., Рудінська О.В., Яроміч С.А. ПРОБЛЕМи ПІДВИЩЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ КЛІЄНТІВ на ринку послуг

УДК 338.48.22

П.А. Петриченко, О.В. Рудінська, С.АЯроміч

 

ПРОБЛЕМи ПІДВИЩЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ КЛІЄНТІВ

на ринку послуг

 

Розглядається концепція маркетингу взаємин, аналізуються два підходи до визначення лояльності клієнтів. Визначені складові поведінкової та сприйманої лояльності. Виділяються дві складові якості послуг та чинники, що формують відношення до послуги, обслуговуванню і до ціни.

Ключові слова: лояльності клієнтів, маркетинг взаємин, характеристики лояльності, індикатори лояльності, якість послуг, задоволеність споживача

 

П.А. Петриченко, Е.В. Рудинская, С.А. Яромич

 

ПРОБЛЕМы ПовыШения ЛОЯЛЬНОСТи КЛиеНТоВ

на рЫнке услуг

 

Рассматривается концепция маркетинга взаимоотношений, анализируются два подхода к определению лояльности клиентов. Определены составляющие поведенческой и воспринимаемой лояльности. Выделяются две составляющих качества услуг и факторы, которые формируют отношение к услуге, обслуживанию и к цене.

Ключевые слова: лояльность клиентов, маркетинг взаимоотношений, характеристики лояльности, индикаторы лояльности, качество услуг, удовлетворенность потребителя.

 

PPetrychenko, E. Rudinskaya, SYaromich

 

The problems of the customers' loyalty increasing

on the market of services

 

In this article we study the conception of marketing of relations, analyze two approaches to define the customers' loyalty, and single out two component qualities of services and the factor which forms the attitude to service and price.

Key words: customers' loyalty, marketing of relations, characteristics of loyalty, indexes of loyalty, quality of services, customers' satisfaction.

 

Категорія: № 22 (ІІ) / 2010 | Додав: EME (13.11.2010) | Автор: Malic
Переглядів: 682

Друзі сайту

MESTE
  Faculty of Business and Industrial Management, Belgrade, Serbia  


 Кафедра менеджменту та економічної безпеки СНУ ім. В.Даля (Луганськ)




Економічні інтернет-конференції

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz