"ЕМЕ"   
П`ятниця, 26.04.2024, 19:05
Вітаю Вас Гість | RSS
 ЕКОНОМІКА МЕНЕДЖМЕНТ ПІДПРИЄМНИЦТВО      Збірник наукових праць
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Головна Архів номерівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Підрозділи
№ 25 (ІІ) / 2013 [33]
№ 25 (І) / 2013 [28]
№ 24 (IІ) / 2012 [25]
№ 24 (І) / 2012 [41]
№ 23 (ІІ) / 2011 [39]
№ 23 (І) / 2011 [40]
№ 22 (ІІ) / 2010 [30]
№ 22 (І) / 2010 [28]
№ 21 (ІI) / 2009 [38]
№ 21 (І) / 2009 [31]
№ 19 (ІІ) / 2008 [0]
№ 19 (І) / 2008 [0]
№ 17 (І) / 2007 [0]
Форма входу
Пошук
Головна » Статті » Збірники » № 24 (І) / 2012

Близький Р.С. АНАЛІЗ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИХ ОБСЯГІВ ПРОДАЖУ ОВОЧІВ В УКРАЇНІ

УДК 339.54:633.1

Р.С. Близький

 

АНАЛІЗ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИХ ОБСЯГІВ ПРОДАЖУ ОВОЧІВ В УКРАЇНІ

 

Розглянуто експортно-імпортні обсяги продажу овочевої продукції в Україні та за її межами. Проведено аналіз у динаміці ринку овочевої продукції. Ринок овочевої продукції дуже динамічний тому без наукової бази, методології складно прогнозувати подальший розвиток. В зв’язку з цим, необхідно вивчення ринку для розробки методологічної основи та концепцій розвитку овочевого ринку в Україні. 

Ключові слова: аналіз, ринок, імпорт, собівартість, попит, овочевий ринок, партнери, маркетингові дослідження, маркетинг, підприємство.  

 

Р.С. Близкий

 

АНАЛИЗ ЭКСПОРТНО-ИМПОРТНЫХ ОБЪЕМОВ ПРОДАЖ

ОВОЩЕЙ В УКРАИНЕ

 

Рассмотрены экспортно-импортные объемы продаж овощной продукции в Украине и за ее пределами. Проведен анализ в динамике рынка овощной продукции. Рынок овощной продукции очень динамичный поэтому без научной базы, методологии сложно прогнозировать дальнейшее развитие. В связи с этим, необходимо проведение изучения рынка для разработки методологической основы и концепций развития овощного рынка в Украине.

Ключевые слова: анализ, рынок, импорт, себестоимость, спрос, овощной рынок, партнеры, маркетинговые исследования, маркетинг, предприятие.  

 

R. Blizkiy

 

ANALYSIS OF EXPORT-IMPORT SALES VOLUME

OF VEGETABLES IN UKRAINE

 

Export and import sales of vegetable produce in Ukraine and abroad have been considered. Research and analysis in dynamics of the vegetable market have been carried out. The vegetable market is very dynamic and without scientific basis and methodology it is difficult to predict its further development. Therefore, it is necessary to conduct a market research to develop methodological basis and development concepts for the vegetable market in Ukraine.

Keywords: analysis, market, import, cost, demand, vegetable market, partners, marketing research, marketing, enterprise.

 

Категорія: № 24 (І) / 2012 | Додав: -=malic=- (16.08.2012) | Автор: EME
Переглядів: 615

Друзі сайту

MESTE
  Faculty of Business and Industrial Management, Belgrade, Serbia  


 Кафедра менеджменту та економічної безпеки СНУ ім. В.Даля (Луганськ)




Економічні інтернет-конференції

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz