УДК 339.54:633.1
Р.С. Близький
АНАЛІЗ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИХ ОБСЯГІВ ПРОДАЖУ ОВОЧІВ В УКРАЇНІ
Розглянуто експортно-імпортні обсяги продажу
овочевої продукції в Україні та за її межами. Проведено аналіз у динаміці ринку
овочевої продукції. Ринок овочевої продукції дуже динамічний тому без наукової
бази, методології складно прогнозувати подальший розвиток. В зв’язку з цим, необхідно
вивчення ринку для розробки методологічної основи та концепцій розвитку
овочевого ринку в Україні.
Ключові слова: аналіз, ринок, імпорт, собівартість, попит, овочевий ринок, партнери,
маркетингові дослідження, маркетинг, підприємство.
Р.С. Близкий
АНАЛИЗ
ЭКСПОРТНО-ИМПОРТНЫХ ОБЪЕМОВ ПРОДАЖ
ОВОЩЕЙ В УКРАИНЕ
Рассмотрены экспортно-импортные объемы продаж овощной продукции в Украине
и за ее пределами. Проведен анализ в динамике рынка овощной продукции. Рынок
овощной продукции очень динамичный поэтому без научной базы, методологии сложно
прогнозировать дальнейшее развитие. В связи с этим, необходимо проведение
изучения рынка для разработки методологической основы и концепций развития
овощного рынка в Украине.
Ключевые слова:
анализ,
рынок, импорт, себестоимость,
спрос, овощной рынок, партнеры, маркетинговые исследования, маркетинг, предприятие.
R. Blizkiy
ANALYSIS OF
EXPORT-IMPORT SALES VOLUME
OF VEGETABLES IN
UKRAINE
Export and import sales of vegetable produce in Ukraine and abroad have been considered.
Research and analysis in dynamics of the vegetable market have been carried
out. The vegetable market is very dynamic and without scientific basis and
methodology it is difficult to predict its further development. Therefore, it
is necessary to conduct a market research to develop methodological basis and
development concepts for the vegetable market in Ukraine.
Keywords: analysis, market, import, cost, demand, vegetable market, partners,
marketing research, marketing, enterprise.
|