УДК.339.138
Н.В. Карпенко
СУЧАСНИЙ ЗМІСТ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
Розглянуто
особливості сучасної маркетингової політики, основний зміст якої набуває
значних змін, що пов’язані із сучасними тенденціями у зовнішньому середовищі,
взаємовідносинами між суб’єктами світового ринку, інноваційними технологіями у
виробництві, обслуговуванні споживачів, еволюціями маркетингових концепцій та
відмовою практиків від класичної теорії маркетингу.
Ключові слова: маркетингова політика, маркетингові концепції, холістичний маркетинг,
маркетинг взаємовідносин, маркетингова концепція ринкової орієнтації, концепція
маркетингового менеджменту.
Н.В. Карпенко
СОВРЕМЕННОЕ
СОДЕРЖАНИЕ МАРКЕТИНГОВОЙ
ПОЛИТИКИ ПРЕДПРИЯТИЯ
Рассмотрены
особенности маркетинговой политики, основное содержание которой характеризуется
значительными изменениями, произошедшими во внешней среде, взаимоотношениях между
субъектами мирового рынка, инновационными технологиями в производстве,
обслуживании потребителей, эволюциями маркетинговых концепций и отказом
практиков от использования классической концепции маркетинга.
Ключевые слова: маркетинговая
политика, маркетинговые концепции, холистический маркетинг, маркетинг
взаимоотношений, маркетинговая концепция рыночной ориентации, концепция маркетингового
менеджмента.
N.
Karpenko
MODERN MARKETING
POLICY OF
ENTERPRISE
In the article the
author examines the marketing policy and its basic features which are
characterized by the following factors: considerable changes taking place in
its environment, relationship of subjects in the world market, innovative
technologies in production, consumer services, evolution of marketing
conceptions and refusal of modern professionals from the classic concept of
marketing.
Keywords: marketing policy,
marketing conceptions, holistic marketing, marketing of mutual relations,
marketing concept of market orientation, concept of marketing management.
|