"ЕМЕ"   
П`ятниця, 26.04.2024, 18:23
Вітаю Вас Гість | RSS
 ЕКОНОМІКА МЕНЕДЖМЕНТ ПІДПРИЄМНИЦТВО      Збірник наукових праць
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Головна Архів номерівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Підрозділи
№ 25 (ІІ) / 2013 [33]
№ 25 (І) / 2013 [28]
№ 24 (IІ) / 2012 [25]
№ 24 (І) / 2012 [41]
№ 23 (ІІ) / 2011 [39]
№ 23 (І) / 2011 [40]
№ 22 (ІІ) / 2010 [30]
№ 22 (І) / 2010 [28]
№ 21 (ІI) / 2009 [38]
№ 21 (І) / 2009 [31]
№ 19 (ІІ) / 2008 [0]
№ 19 (І) / 2008 [0]
№ 17 (І) / 2007 [0]
Форма входу
Пошук
Головна » Статті » Збірники » № 24 (І) / 2012

Карпенко Н.В. СУЧАСНИЙ ЗМІСТ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА

УДК.339.138

Н.В. Карпенко

 

СУЧАСНИЙ ЗМІСТ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА

 

Розглянуто особливості сучасної маркетингової політики, основний зміст якої набуває значних змін, що пов’язані із сучасними тенденціями у зовнішньому середовищі, взаємовідносинами між суб’єктами світового ринку, інноваційними технологіями у виробництві, обслуговуванні споживачів, еволюціями маркетингових концепцій та відмовою практиків від класичної теорії маркетингу.

Ключові слова: маркетингова політика, маркетингові концепції, холістичний маркетинг, маркетинг взаємовідносин, маркетингова концепція ринкової орієнтації, концепція маркетингового менеджменту.

 

Н.В. Карпенко

 

СОВРЕМЕННОЕ СОДЕРЖАНИЕ МАРКЕТИНГОВОЙ

ПОЛИТИКИ ПРЕДПРИЯТИЯ

 

Рассмотрены особенности маркетинговой политики, основное содержание которой характеризуется значительными изменениями, произошедшими во внешней среде, взаимоотношениях между субъектами мирового рынка, инновационными технологиями в производстве, обслуживании потребителей, эволюциями маркетинговых концепций и отказом практиков от использования классической концепции маркетинга.

Ключевые слова: маркетинговая политика, маркетинговые концепции, холистический маркетинг, маркетинг взаимоотношений, маркетинговая концепция рыночной ориентации, концепция маркетингового менеджмента.

 

N. Karpenko

 

MODERN MARKETING POLICY OF ENTERPRISE

 

In the article the author examines the marketing policy and its basic features which are characterized by the following factors: considerable changes taking place in its environment, relationship of subjects in the world market, innovative technologies in production, consumer services, evolution of marketing conceptions and refusal of modern professionals from the classic concept of marketing.

Keywords: marketing policy, marketing conceptions, holistic marketing, marketing of mutual relations, marketing concept of market orientation, concept of marketing management.

Категорія: № 24 (І) / 2012 | Додав: -=malic=- (16.08.2012) | Автор: Карпенко Н.В.
Переглядів: 618

Друзі сайту

MESTE
  Faculty of Business and Industrial Management, Belgrade, Serbia  


 Кафедра менеджменту та економічної безпеки СНУ ім. В.Даля (Луганськ)




Економічні інтернет-конференції

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz